sunnuntai 12. kesäkuuta 2011

Sininen on taivas, siniset on silmänsä sen... ja muutama kangas kans'

Kirppareilta löytyy paljon ruskeaa, oranssia ja punaista. Mustaa, sinistä ja vihreää harvemmin. Auringonkeltaista joskus. Mutta nämä minä olen löytänyt. (Voi olla, että joku sininen on vielä kuvaamattakin. Kamera oli ja meni. Lainatavaraa ei voi kauan omia.)

SI4 Mekko, jota olen pitänyt vaihtelevissa määrin. Malli ei täysin miellytä silmääni, joten vaate joutaa jatkojalostukseen. Toki tämän saa ostaa kokonaisenakin. Kuvia saa halutessaan sähköpostiin (kenties hitaasti, kun sitä kameraa ei ole). Upeaa, paksua kangasta.
MYYTY

SI5 Nuo pystypalkit ovat tummansinisiä, vaikka näyttävät mustalta. Puuvillaa. Varmaankin jonkun tätin entinen työtakki. Ihana sellainen.

SI6 Sinistä sammakonkutua. Todellisuudessa ohkaista (paita)puuvillakangasta. Ihastuin kirpparilla tähän, mutta en sitten osannutkaan tehdä siitä mitään. Näen tämän aikuisten paitapuserona, jossa on röyhelöt nappilistan reunassa. Löysin paitaan sopivat napitkin, mutta kukaan ei ole vielä halunnut paitaa. :) MYYTY

SI7 Kukahan raski luopua tästä kotitakista? Minä haaveilin tästä pitkään oikeaa ulkotakkia, mutta kävi niin kuin harakalle pesänteossa: tekemättä jäi. Ei tästä kyllä aikuisen takkia tulekaan, mutta lapselle kyllä. MYYTY

SI8 Isänmaallinen essu. Kovin vähäiseksi se isänmaallisuus tässä jää. Ihan pienelle tulisi paita tai muutamalle mössa. Ohkaista puuvillaa.

SI9 Viimeisin, mutta ei vähäisin, vaan se paras (ainakin mun mielestä). Näin tämän essun roikkumassa kirpparin henkarissa ja ajattelin, että en uskalla edes katsoa, kuinka paljon tästä pyydetään. Minulla on periaate, että viittä euroa enempää en hankinnoistani maksa. Ja viiteen euroon pitää olla jo iso ja hyvä kangas. Tuijotin essua hurmaantuneena ja vilkaisin hintalappuun sivusilmällä. 0.50€, sanottiin siinä. Nykäisin essun henkarista ja puristin tiukasti kainalooni. Tämä aarre on minun!
Kyllä minä tästä raskin jotain tehdä, vaikka paljoon tästä ei liikene. Missä sinä haluaisit nämä huikeat kukat nähdä?
28.03.12: Kangasta on jäljellä enää parin pikkupussukan verran.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti