sunnuntai 4. joulukuuta 2011

Lämpöisiä unia!

 Viime viikkoina olen keskittynyt peittomaailmaan. Siksiköhän minun olisi tehnyt mieli pötkähtää pienille "noposille" (=nokosille) ainakin kerran päivässä? Vai sisäinen karhuko minua vaatii siirtymään jo talviunille? Niin tai näin, muutama pieni ihminen on saanut peiton tai pussin.
 Tämä peitto on alkusyksyn tuotantoa. Peitto on tehty lakanapuuvillasta ja välissä on levyvanua.

Neito sai myös uudelleen päällystetyn makuupussin. Musta näyttää tyylikkäältä, vaikka ensin minua hieman arvelutti, mahtaako musta olla liian julma väri vauvalle. Ei ole. Pelkästään tyylikäs.

Nuppupeitto numero 2. Taas piti hullaannuksissaan ommella keskellä yötä ja miettiä, häiriintyykö naapurit. Nämä tilkkutyöt vievät minua kuin pässiä narusta. Kolmanteen peittoon on jo tilkut melkein leikattu. Ja aika monta on vielä suunnitteilla. Alkavalla viikolla yritän saada Nuppupeitto-keräyksen pystyyn. Vielä on muutama asia selvittämättä.

2 kommenttia:

  1. Valloittavia ompeluksia! Toivottavasti saat nuppupeittokeräyksen pystyyn.

    VastaaPoista
  2. Niin. Musta on ainoastaan tyylikäs ja rakastun tuohon kuosiin joka päivä entistä syvemmin.

    VastaaPoista