perjantai 4. toukokuuta 2012

Eläinparaati jatkuu

 Lupaan ja vannon, että olen ahkerampi bloggaaja, kunhan saan pari muuta hommaa ensin alta pois. Yllättäen minulle on ilmaantunut muutakin elämää kuin ompeleminen. Hei, mitäs se sellainen on!?!

 Olen minä jotain ehtinyt ompelemaan. Esimerkiksi nämä patalaput. Viisi lappua on vielä kesken. Nämä ovat vaihtokauppatavaraa: minä sain lapaset ja vastalahjaksi ompelen patalappuja. Mun mielestä kivat vaihtarit.

SI29 "Toivottavasti ne ei ala ääntelemään siellä kassissa", sanoi kirpparin myyjä, kun pakkasin nämä verhot pussiin. "Siis mitä?", kysyin minä pöllämystyneenä. "Ne eläimet, että toivottavasti ne ovat hiljaa siellä kassissa." Hih! Eivät alkaneet. Sen sijaan minä hihittelin koko matkan kaupungilta kotiin.
Verhot on puuvillaa ja pituuttakin niillä on reilusti. (En nyt jaksa mitata sitä.) Verhot voi ostaa kokonaisenakin, jos haluaa. Ei tarvitse teettää niistä mitään. Jos haluaa lastenhuoneeseen oikein karnevaalisen meiningin, voi ostaa kaveriksi edellisen postauksen sirkuskankaan. MYYTY

1 kommentti:

  1. kommeita patalappuja, mutta nuo verhot , kiitos ei. En halua kotiini karnevaaleja.
    Elli, Lotta , Ella

    VastaaPoista