lauantai 7. heinäkuuta 2012

Hurmaavaa

 Minut on helppo hurmata. Tarvitsee vain vilauttaa tarpeeksi värikästä kangasta ja olen mennyttä naista. Olen yrittänyt olla tosi tiukkana itselleni kirppareilla ja ostaa vain sellaista, mikä vie jalat alat. Sellaista, joka on pakko saada. Maailmassa on aika paljon kankaita, joita ilman en voi elää. Toivottavasti en rysähdä jonain päivänä lattian läpi alakerran vanhan pariskunnan niskaan kankaineni. Kankaat kun vaan lisii.

 OR14 Miten joku on voinut viedä tällaisen ihanuuden kirpparille? Ehkä siten, että saunaviitan käyttäjä on jo aikamies ja viitta sopii ehkä viisivuotiaalle. (Olen varma, että tämä on ollut pikkupojalla. Olen vain.) Niin, froteeta siis eikä edes kovin iso pala, mutta sitäkin huikeampi väritykseltään. Pienenpieni takki tästä tulisi tai vähän isompi mekko. Ja se pienenpieni on < 74 senttinen. MYYTY

 OR15 Lasten pussilakana, jonka värit kamera haalisti olemattomiin. Tätä kangasta meillä on ollut kotonakin ja näkyipä tätä olevan minulla ennestäänkin. Kesämekkomateriaalia parhaimmillaan. MYYTY

 KE22 Keinokuituinen tunikamekko, jossa on myös luonnossa hieman kirkkaammat sävyt. Ostin tämän ihan käyttöä varten ja käytinkin ainakin kerran päälläni. Mutta tämä oli "rumalle asti pinkki (= pieni)", niin kuin eräs jo edesmennyt pappa pruukasi sanoa. Joutaa siis uusiokäyttöön. Kankaan pinta toiselta puolelta sileä, toiselta puolen nukkamainen niin kuin flanellissa. MYYTY

Lisää oranssia Puodin puolella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti