perjantai 22. helmikuuta 2013

Eemeliiiiii!

 Minulla on maailman huonoin nimimuisti. Piti googlettaa, kuka on se ihanaääninen nainen, joka lukee Eemeliä. Inkeri Walleniushan hän on. Wallenius on lukenut myös Peppi Pitkätossun seikkailuja. Oi, jos minulla olisi samanlainen ääni!

Noh, ei ole minulle Inkerin ääntä annettu, mutta sain sen sijaan Eemeli-verhon. Ei, en ilmaiseksi saanut, vaan kirpparilla sopurahaan ostin. Ja on tämä ihana. Oi, että se on ihana!

 Tiedän, että Eemeli-kangasta on myös vihreäpohjaisena. Vihreä olisi tietenkin ollut vielä enemmän minun makuuni, mutta en minä tätäkään väheksy. Toistaiseksi en raski luopua tästä, joten voitte pyyhkiä suupielet siellä ruudun toisella puolen. (Korostan sanaa toistaiseksi, koska posti toi muhkean laskun, joten voi olla, että isoa rahaa vastaan muutan mieleni. Saa yrittää ostella.) MYYTY

KE26 Aivan herkullinen mekko, joka ei mahtunut minun päälle. Hieman muokattuna tästä saisi mekon 150-senttiselle tai pienemmälle. Huomaa, että helma on tehty vinoon langansuuntaan.
Tämä kuosi on kuin suunniteltu pääsiäisjuhliin ja kevät-/ kesärientoihin.
MYYTY

 OR20 Tunika, jonka olen tuonut Wienistä ja jonka alkuperämaata en tiedä. Wienin reunamilla oli putiikki, jossa myytiin vanhoja vaatteita, joita kauppias hankki ympäri maailman. Materiaali on paksuhkoa joustofroteeta. Siksipä suosittelenkin tätä housuihin tai shortseihin. Tunikan etuosa on ommeltu kolmesta kappaleesta, joten parhaiten tämä taipuu lasten vaatteeksi.

PU43 Aivan huikea villakangasklassikko. Materiaali on aika ohkaista, joten ohuella vuorilla höystettynä tästä tulisi tyylikkäitä hameita tai mekkoja. Jos taas vuoriksi ja tueksi laittaisi vaikka (villa)vatiinia, kankaasta saisi takin. Muistatteko kaavat, joista kirjoitin muutama postaus aiemmin? Näen tämän kankaan jo silmissäni tuollaisena 130-senttisen puolipitkänä takkina. MYYTY

4 kommenttia:

  1. OO! Luuletko, että KE26 mahtuisi minulle? Oisko puoltakaan senttiä varaa venyttää saumoista?
    T. Werhoutuja, joka viimeksi tänään on tyytyväisenä käyttänyt samantyylistä vaihtarimekkoa.

    VastaaPoista
  2. aaaah, saisiko tuosta eemelistä tilata jonkun tuotteen, vai pidätkö sen itselläsi kokonaisena?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miksihän minä luin monta kertaa, että kysyit, saako tilata jonkun PIENEN tuotteen? Alitajuisesti en varmaan raski tehdä tuosta mitään - ainakaan isoa. Alitajunta aiheuttaa lukivirheitä. :)

      En ole vielä päättänyt Eemelin kohtaloa. Se on siis verho ja pituutta sillä on pari metriä tai ylikin.

      Palastelemalla Eemelistä saisi iloa moni. Yhtenä kappaleena Eemelistä ilahtuisi joku isosti. Hmm....

      Mitä ajattelit Eemelistä? Laita vaikka spostia.

      Poista