perjantai 13. syyskuuta 2013

Terveisiä maailmalta

Asiakkaat ovat taas muistaneet minua kuvin. Hyvä te!

 Tällä nassikalla on minun tekemä Mariraitainen mössa ja ihan ensimmäisiä ompeluksia oleva takki. Makia ilmekin pojalla on.

Toisinaan mopot ovat tottelemattomia, eivätkä anna kuskin istua selässään, vaikka oikeastaan kyllä pitäisi.
Isommalla pojalla samanlainen setti minun ompelemiani kuin pienemmälläkin eli siis mössa ja takki.

 Mekko, jolla osallistuin taannoin ompelukisaan, näyttää omistajansa päällä erinomaisen hyvältä. (En voittanut kisaa, mutta hyvänä joukon jatkona heiluin.)
Neiti tykkää Martti-autosta ja niinpä mekon taskuista oli kuulemani mukaan tullut heti Martin lamput. Lisäksi Martti on ruskea, joten ihka aito Martti-mekkohan tämä silloin on.

Toisessa mekossa on vielä hieman kasvunvaraa.

3 kommenttia:

  1. 19.11. olet arvuutellut, mitkä napit vaaleaan pikkutyttöjen takkiin laitetaan. Vastausta ei ole kai vielä kuulunut. Mitkä napit siihen tuli? :)

    Löysin omasta kangasvarastosta poikien kevättakkien kankaat. Oikein keväiset sävyt sinisen sävyjä ja siniruskeaa. VUOKKOA ja marimekkoa. :) Tulee tilaukseen sitten kevään tienoilla.

    -Werhoutuja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulla on sellainen mielikuva, että johonkin kirjoitin, että mustat napit laitettiin. Viesteissä lopputulemaa ei näkynyt, ehkä se on jossain toisaalla tai ei sitten missään. :)

      Oi, Vuokko ja Marimekko kuulostavat lupaavilta.

      Poista
  2. OHO. Minun kommentti tuli jostain syystä kahdesti. Voisikohan tuon toisen jotenkin poistaa?
    -W

    VastaaPoista