sunnuntai 1. tammikuuta 2012

Etsivä löytää

Äiti oli järjestellyt liinavaatekaapin ennen joulua. Minä ehkä vähän sekoitin hyvää järjestystä. Tämä keskustelu käytiin siinä vaiheessa, kun minä olin vyötäröäni myöten kaapin uumenissa:
Äiti: Mitä sinä haet?
Minä: Sinistä liinaa tyttöjen huoneeseen. Ja katon, josko tänne on yritetty kätkeä joku aarre minulta.
Äiti: Eipä siellä taida mitään aarteita enää olla. (Minä en ole meidän perheessä ainoa, joka himoitsee vanhoja kankaita. Joku toinenkin oli käynyt aarteenetsinnässä.)
Äiti etsi minulle sinisen liinan. Minä löysin aarteen - vai mitä olette seuraavasta mieltä?:

Aika hyvä joululahja, eikö?
Ainakaan toistaiseksi en raski tehdä tästä mitään, myymisestä puhumattakaan. Laittaisin tämän seinälle, jos saisin sen jollain siellä pysymään. Kuka on keksinyt, että väliseinätkin pitää olla betonia?

9 kommenttia:

  1. On kyllä ihana. Kokeile teipillä, sillä harmaalla roudarinteipillä. Tulis kehykset samalla. Ideoi MaisaKaarina

    VastaaPoista
  2. Perintöjä..
    Tee taulu ja laita seinänviereen lattialle.

    Elli

    VastaaPoista
  3. Södeli!
    Tuu lainaamaan akkuporakonetta. ;) (vinkki nro 3)

    VastaaPoista
  4. MaisaKaarina: Muuten kyllä, mutta mulla on vain maalarinteippiä.
    Elli: Kangas on vähän reilun kokoinen tauluksi. Pienentää toki vois. Seinänvierustat on jo niin täynnä, että tauluille ei ole enää sijaa. Ja on mulla sentäs muutamia ruuveja seinässä, että jos niihin virittelisi taulun.
    Hennis: Ei teillä sattuisi olemaan iskuporakonetta? :)

    VastaaPoista
  5. Pöytäliinaksi ja lasilevy päälle ettei sotkeudu.

    VastaaPoista
  6. Minä tekisin kuten Werhoutuja. Tosi suloinen kangas!!

    VastaaPoista
  7. Werhoutuja ja Pirkko: Kangas on liian kaitainen ja pitkä pöytäliinaksi. Ja mun pöydällä niin paljon tavaraa, että kangasta ei edes näkyisi kaiken roinan alta. :)
    Lisää ideoita?

    VastaaPoista
  8. Ripusta verhoksi eteisen ja makuuolohuoneen väliin.:) Kaksipuolista teippiäkin on olemassa ystävähyvä. Sitä saa kaupasta maalarinteipin lisäksi. Laita kaksinkerroin, niin näkyy kuva molemmille puolille, eikä tarvitse leikata.

    Kadut sitä tauluksi leikkaamista kuitenkin sitten, kun joku pikkutyttö tarvitsee huoneseensa verhot ja tyynyn, eikä kangas enää ole käyttökelpoinen. :)

    W, yhtä laiska kirjautumaan kuin Elli

    VastaaPoista